Kızlar kanamam ilk zamanlar vardı sonra lekelenme şeklinde oldu ve kesildi kanamam doktor tahimde kan birikmiş dedi metiler verdi kullandım kanamam oldu ama bıraktık yine ilacı ve kanamam yine kesildi 20 gün önce doğum yaptım ne yapmam lazım kanama olması için yaşayan var mı bu durumu