Dün ablamlardaydık haftada 3 kez falan gittiğimiz ev ve neredeyse hergünde ablamla oğlunu görüyor bebeğim. Uyudu uyandı birden onlara bakıp bakıp ağlamaya başladı göz yaşları nasıl akıyo görmeniz lazım. Hiç kimseyi yabancılamayan bi bebek normalde herkesin kucağında durur ve güler oyunlar oynardı. Dün zar zor eve getirdim bahçede arabada tuttum görüp ağlamasın diye çünkü kıyametleri kopardı. Bugün de annem kucağında bahçeye çıkarıcakken etrafa bakıp ağlamaya başladı ki en sevdiği şey yaprakları izlemektir. Sizinkilerde de oldumı böyle? Nasıl davranmalıyım ?