omusars Bebeğim 47 günlük, 2-3 gündür az emiyor ve çok uyuyor bu normal mi durum mu yoksa bir sıkıntısı var? Kafama çok takılıyor yardımcı olursanız sevinirim..😑
omusars Gokturkmom 2-3 gün öncesine kadar emme süresi daha uzundu ve bu kadar uyumuyordu 3 saat deliksiz uyuyor uyandığında acıkmıstır diyorum ama kısa süre emmesi oluyor bazen memede ağlıyor ıkınıyor😏☹️