Mom061 Hepsi buradada pilsan marka 90 tl çok kaliteli ben kızıma aldım. 2. El bakaağına ordan söyle 2 yıl da garanti veriorlae kalın doğalgaz boru plastiği gibi.
Uygunda ayakları da açılma yapmıyor ağırlıktan dengesizleşmiyor. Çok güzel. Çıkarılabilir tepsisi de var.
İyiki a101 bime geleni almamışsın zaten. Ayakları açılıyormuş ve dengesiz oluyormuş bebekleri içinden sülen çok okudum. İstersen pilsan pratik mama sandalyesi yaz kırmızısı indirimde.