16 ay 13 günlük oğlum var. Sürekli kucak istiyor kimseye gitmiyor. Eşim varken bi eşimde duruyor onun haricinde kimseye gitmiyor, bana bi iş de yaptırmıyor sürekli böyleydi geçecek geçecek diyoruz ama artık bunaldım. Bilegimde fıtık oluştu kolumda taşımaktan. Yemekleri hep kucağımda yapıyorum. Yoksa sanki bi sey olmus gibi ağlıyor. Oğlum git oyuncaklarla oyna yok, bahçede oyna yok. Ne zaman geçecek tahmini. Aşırı yorucu