Sevgili çalışan anneler ;
Bebeğim neredeyse artık 8 aylık oldu. Eylülde işe başlamayı düşünüyorum. Öğretmenim. Müdür yardımcısı olarak çalıştığım için mesai kavramı var. Sabah 8 akşam 5. Şu an ücretsiz izindeyim. Şimdi bir ücretsiz izninizi Ocak ayına kadar almıştım ama köreldiğimi hissettiğim için , bana iyi geleceğini düşündüğüm için çalışmak istiyorum. Bebeğim meme bağımlısı gibi sürekli emmek istiyor. Açlıktan değil çoğu zaman. Zaten ek gıdaya da başladık ve severek yiyor. Bu süreci nasıl rahat atlatabiliriz? Babanesi bakacak. Şimdilik öyle görünüyor. Ancak emmek istediği zaman ben okulda olacağım. Bu sorunu kafamda çözemediğim için işe başlamak için resmi adımlarımı atamıyorum. Çalışan annelerden destek bekliyorum. Bebeğimden ayrılma fikri beni çok zorluyor ama çalışmam da gerekiyor.