zeynebinannesii28 9 ay önce doğum yaptım 40 ım çıkınca da spiral taktırdım doğru düzgün regl olmadım sadece lekelenme şeklinde oldu iki gündür de kasığıma bıçak sokulur gibi ağrı giriyo ve dizlerime iniyo sebebi regl olamamam mı sizce yoksa spiral mi kaydı acaba
BuzluKahve zeynebinannesii28 Bende dönem dönem yumurtalım kisti oluşuyor ve ağrı oluyor. Sebebi için ihmal etmeyin doktor gidin
zeynebinannesii28 BuzluKahve gün içinde kendi kendine geçti ama en kısa sürede çıkacağım teşekkür ederim
zeynebinannesii28 BuzluKahve diyetle 20 günde 4,5 kilo verince regl olmaya başladım , haber vereyim dedim