TuttiFruttii Bilkent sehir hastanesinde yarın randevum var,reglimin 2. günü olacak bugün başladı. Burada spiral taktıran oldu mu?Biz mi alıp onlara veriyoruz, onlarda mı bulunuyor acaba?
senaipek50 TuttiFruttii reglim 2. Veya 3. Günü gidiliyor takılırken ağrı olmuyor böylelikle ben regl değilken gitmiştim yine de ağrım olmadı
TuttiFruttii Damyy_ teşekkür ederim, reglim devam ederken gidiliyor dimi 🤷🏻♀️kayınvalidem biticek öyle gidicen dedi bana
Damyy_ TuttiFruttii regl döneminde hem hamilelik olmadığından emin oluyorlar hem daha ağrısız oluyor o yüzden. Ben normal zamanda tahlil vererek taktirmistim regl degildim
TuttiFruttii gulsimacansu58 yasmin kullanıyordum ben zaten spirale geçmek istiyorum, migren ataklarım çok oluyor hap kullandıgımda. bide herkes kötü seyler yazmıs spirale korkmaya basladım. memnun musunuz siz? kanama cok mu oluyor dedikleri gibi
gulsimacansu58 TuttiFruttii benim geçen ay aşırı kanamam oldu ped yetiştiremedim hasta bezi kullandım bu ay da leke leke geliyor ben bu ay çıkartıracaktım çok kanama oldıgınu söykedim yaramamış senin vücuduna çıkaralım dedi ben çıkarttıracam inşallah en geç diger aya ama her vücut aynı degil ki cnm yani bana yaramadı ama belki sana yarar
TuttiFruttii gulsimacansu58 ayy vazgeçecek gibiyim😅yarın bir görüşeyim doktorla bakalım belki hapımı falan değiştirir