bebiskoveannesi twobabymom_ normal ayran yapcam bende. Makarna da eşim yemez dolmanın yanına. Lokanta usulü mercimek çorbası yaptım bende. Bide salata yaparım yeter
MutluPrensesAnnesi bebiskoveannesi bende her zaman ondan yapıyorum güzel oluyo bulyon atıyorum bide ben çok guzdl tat veriyo
TulayGeriDon twobabymom_ 😄😄vallahi çok sevindim ne güzel dinlenirim bugün diye. Bu sefer de aden durmuyor
Beyninizikullanmakucretsizdir efeninannesi4207 eşim tavuk yapacağım gün yanına pilav da yap der. Eşiniz bununla bile yetiniyor ne kadar güzel ahhajja 😀
momqueenn Yeşil ve kırmızı biber dolması - patates dolması Cacık Bugünü böyle kurtardık yarına Allah büyük🤣🤣
ikibaloglanannesi twobabymom_ 28 aylık oğluma şehriyeli pirinç pilavı ve tavuk Eşim ile bana tavuk dürüm yanına da salata 🥗