alpaslanmom_ papatya3458 tekrar baktım şimdi 9.gün 17miş hastaneye yattık bebeğiniz nasıl aktif mi yani beslenirken uyuyakalıyor mu uyandırmakta zorluk çekiyor musunuz ?
papatya3458 alpaslanmom_ o donemde cok zorluk cekmistik uyandirmakta 4 5 saat uyandiramayip emzirememistim acile gitmistik
ftmylm papatya3458 bebeğin ödemleri vs gitmiştir yani aslında o net kilosu değil üstüne yine biraz dediğinizden fazla almıştır yani bir ayın sonundaki kilo alımı önemli siz bol bol beslemeye devam edin evham yapmayın Allah’ım bağışlasın