
Arkadaşlar inanılmaz derecede konağımız var
yıkamadan önce zeytinyağı yada organik bebek yapı sürüp bekletiyorum. Yıkadıktan sonra epey azalıyor. Ama dünden beri alnında da dökğntüler çoğaldı. Bunlarda mı konak? Cildiyeye göstermeli miyim.
Bu arada mustelanın konak kremi ve şampuanını aldım bugün onu kullanmaya başlayacağım işe yarar mı