Bebeğimi sabah emzirdim sonra birlikte uyuduk yatağın sol tarafında döndüğü için yastıklar var alt tarafında da park yatağı yatakla bitişik uyanmış park yatağı itmiş nasıl yaptı bilmiyorum hiç farkında değildim kayma sesini duyar duymaz irkildim uyandım düşmüş bebek sırt üstü ağlamaya başladı kucağımda sakinleştirirken kustu 2 saat uyutmadım ama uykusu geldi şuan uyuyo bi sıkıntı görmedim tuhaf olan kafasında kızarıklılık bile yoktu biraz gözlemleyin dediler doktor arkadaşlar sürekli kusması varsa uyku hali falan sonra getirin dediler bi sıkıntısı yokmuş gibi duruyor ama içim hiç rahat değil çok korktum ya kendime çok kızıyorum bu kadar sorumsuz nasıl olabilirim nasıl duymam nasıl uyurum diye içim hiç rahat değil ya bişey olduysa