Merhabalar, benim 29 günlük ikiz erkek bebeklerim var. Biz bu RSV denen lanet virüsü daha yeni atlattık çok şükür. Bebeklerim daha 10 günlükken bulaştı, bi kaç gün sizin dediğiniz gibi burun akıntısı hırıltılı vs geçti. Hastaneye götürdüğümüzde birini direk yoğun bakıma yatırdılar. Bütün bu semptomlar zatürreye dönmüş. İki gün sonrada diğerini yatırdık yoğun bakıma. 10 gün kaldılar daha yeni iyileştiler. Çok zor bi süreçti, size tek tavsiyem geç olmadan hastaneye yatırın gözetim altında kalsın. Allah korusun morarır felan anlamazsınız yada zatürreye dönmesin 😔. Geçmiş olsun diliyorum umarım çabuk atlatır yavrucaklar.