zeliha65 13 aylık bebeğim var sürekli meme istiyor yemek yemiyor artık çok yorucu olmaya başladı emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum nasıl bir yol izlemem lazım acaba yardım edermisiniz
carmen zeliha65 her bebek farklı normalde kademeli bırakmanı öneriyorlar ama bebeğim memeye aşırı düşkündü bana o zor geldi. O yüzden ben bir anda kestim. Bir haftadır emzirmiyorum ve meme eskisi gibi aklına da gelmiyor.
momas zeliha65 burdan okuduklarım kadarıyla kademeli kesin mesela gündüz 4 kere emiyorsa 3-2-1 diye indirin sonra geceyi kesmeye başlayın. Sanırım 1 haftada unutuyorlar emmeyince
Rainbehlul1 zeliha65 istedigi zaman dikkatini dagıtın baska şeylere yönlendirin, gerekirse dışarı cıkın o an, kararlı olunca azaltarak bırakmak tabikide en güzeli ama olmayıncada direkt kesmek mecburen, bol sabır tüm annelere