hilalolo Merhaba kimsenin bebegiyle bebeginizi kiyaslamayin lutfen uzmeyin kendinizi, benim oglum zayif dogdu 4 bucuk yasinda ama hicbir sorunu yok canavar gibi diyim size hala zayif kendimi yedim bitirdim kafama taktim keske hic takmasaydim, persentili hep dusuktu doktorlar bir sorun gormedikce endiselenecek hicbir sey yok inanin ki. Oglumun kilosuna uzulurken kizim ondan da zayif dogdu her goren ayy minicik diyor minikse minik saglikli ona bakin diyorum valla 2.analik tecrubemde lafimi sakinmam❤️