Ben 2 li başlık olanı kullanıyorum 5 aydır önceden lansinoh kullanıyordum oda güzel motoru çalışmadı için yani vakum yapmadı için şans eseri bunu aldım gayaet iş görüyor dediniz gibi aynı işlev çalışıyor sadece alırken satıcıya Şarj edilmiş şekilde pirize takılımadan kulanıp kullanılmadını sorun ben o şekilde kullanıyorum ama bir tanıdımız kullanamıyor pirize takıp kullanabiliyor