Hayırlı günler arkadaşlarım bebeğim bir buçuk aylık dün geceden beri üç kez kaka yaptı ve sümüksü bu normal mi anne sütüyle besleniyor ilk kez böyle oldu telaslandim neden diye. Geçen hafta üst solunum yolu enfeksiyonu olduğu için antibiyotik kullandık bir hafta bu sebep olmuş olabilir mi yoksa alerjik midir ? Doktoruna sordum ama henüz cevap vermedi