sanlibusra Merhaba arkadaşlar ben kırkım çıktıktan kanaman durmuştu sanırım sonra regl oldum on güne yakın sürdü. Fakat şimdi bir ay geçti tekrar regl olmadım korkuyorum hamile olur muyum diye bebeğim çok küçük
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sanlibusra Düzensizlikte olabilir ama korunmasız ilişki yaşadıysan da olabilir 💁🏻♀️
alpaslanmom_ sanlibusra bir kaza yaşamadıysan sorun olmaz emzirirken regl olunmuyor 4 ay oldu hala yok gelen giden
sanlibusra @“MoonCrystal”#p36186724 benim kanamam 32 gün falan sürdü 1 hafta kanamam olmadı sonra 40 ım çıkınca regl oldum diye düşünüyorum 10 güne yakın tekrar kanama oldu. Korunmuştuk aslında
songulmira sanlibusra benimde aynen böyle oldu ve şu an regl olmuyorum bende korkuyorum korundum ama yinede korkuyorum
1prensh songulmira korunsakta korkuyoruz işte benim bebeğim 5.ayına girecek 2 günü kaldı ama ben doğumdan beri hiç regl olmadım korunuyorum ama yine de korkuyorum ister istemez
sanlibusra Evet regl olunca direkt spiral taktıracağım zaten ama ilk kez yaşadığım bir süreç olunca insan korkuyor
Dlk55blt-rdvn sanlibusra korunduysanız emzirme sürecinde özellikle 1 yıl düzensizlik çok normal.Bir ay olursunuz diğer ay uzun süre olmayabilirsiniz.
Birminikaslan sanlibusra ben de mesela geçen ay oldum ilk kez ve daha olmadım doktorum olabilirsin de olmayabilirsin de emziriyorsan ve emzirme sikligin artıyorsa olmama olasılığı artıyor