Bu onuncu ayda bir şey mi var kızlar ya bebeğim aşırı sinirli birine dönüştü yemeği geç kalsa ya da kuzeni elinden bir şey alsa aşırı derece de sinirlenip ağlıyor ellerini yumruk yapıyor kendini geriye atıyor çok hareketli hep yürümek istiyor sinirlilik hat safa evde de böyle şeyler görmüyor aslında hayretler içerisindeyim sizler nasılsınız ya