Evet arkadaşlar oğlum 10 gün önce sünnet oldu pipisinin ucunda beyaz tabaka oluştu banyodayken de alttan hafif kalkmış o tabaka ve herbokolog kocam da o sürdüğün kremin tabakası yaağğğğğ diyip tuttu hafif çekti ve azcık kanadı gibi hani kızardı kan akmadı. Meğerse o yeni oluşan deriymiş… dr a da sorucam ama siz yaşadınızmı böyle bişey olurmu acaba