Ada1704 benim kızımde sürekli boğaz enfeksiyonu olur ateşi 39,9 bile çıkıyor asla antibiyotik olmadan geçmiyor çokta dirençli ateşi var ben önce duş sonra pedifen veriyorum geçmiyor 1 saat Sonra calpol veriyorum yine geçmiyor soyup eklem bölgelerine ılık pamuk uyguluyorum 15 dakika boyunca öyle geçiyor ama dediğim gibi antibiyotik kullanmadan ateş olur 1 hafta veya 10 gün muhakkak kullanıyorum 2-3 günde geçiyor ama geçti diye antibiyotik bırakma demişti doktor en az 1 hafta içsin yoksa tekrarlar sizinde antibiyotik olmadan geçmicek o yüzden antibiyotik kullanmanız lazım