semkav kuzum benim kızda öyleydi 7.8 aylıkken ds öyle oldu hep şimdi yok gibi şükür çok çektik vslls biz dediğin gibiydi hep poposunds kalırdı yuvarlak yuvarlak çıkaramazdı kendini sıkardı şurup vs vermediler bize acı çekti kuzum neler ysptım valla gün kurusu haşlsdm armut elma yoğurt birlikte onları da haşlayıp ezdim karıştırıp verdim muhallebi gibi valla iyi geldi kızıma, kefiri bende okudum yorumlardan bende alacağım