Bebeğim birkaç gün sonra 13 aylık olacak. 3 ana 2 ara öğün şeklinde besleniyor. Her ana öğünlerden sonra emziriyorum ama çok az emiyor. Acaba aralarda da teklif etsem mi, ama bu seferde yemeğini yemez. Dışardaki anneleri görüyorum çocuk ağladığında meme veriyorlar. Ben öyle yapmıyorum. Yemeğini yedikten 1 saat sonra falan meme veriyorum. Acaba ben yanlış mı yapıyorum ya. Sütüm azalır mı bu şekilde. Siz nasıl yapıyorsunuz