kendihalindeanne YorgunAmaMutluAnne ben de biminkini alıyorum ama poposundaki kızarıklık hiç gecmiyor sadece bephantol biraz hafifletiyor biminki sizde pişik yaptı mı
starwomen denizalismom Biz prima ile başlamıştık ama memnun kalmayınca sleepy ile devam etmiştik memnundum çok şükür bez sürecini tamamladık
myangelson denizalismom bildiğin üzere mavi Molfix 🥲😂😂 dün pure soft siparişi verdim bugün gelir herhalde onu deneyeceğim bir de 😅
dilara236 İlk ay molfix soft kullandım 1 ay sonra bez mi ıslak mendil mi birisi pişik yaptı çok zor geçirdik o günden beri prima premium kullanıyorum hassas dötlü çocuğum 🥲