Kızlar dün de post açmıştım çok cevap gelmedi 3 aylık kızım hipp kullanıyorduk 1 aydır kabız kakasını yapamıyor iki gün önce de mamayı degıstırdım Bebelac gold aldım hala kaka yapmadı ve dün mamayı ıctıkten sonra huzursuzlandı normalde iyi gelseydi yapmaz mıydı kaka suan ne yapacağımı şaşırdım hipp iyidi kabızlık yaptı sadece hipp devam edip kabızlıga çözüm bulamaz mıyız ya