Antibiyotik kullanıyorum ,masaj yapıorum,duşta tarakla taradım,sık emziriyorum hatta koltukaltı pozisyonu.ama 1 haftadır şişlik gecmedi.bundan sonraki süreç ne apseyi mi boşaltıcaklar.bu arada kızarıklık gecti sadece emzüirirken agrım var ateşim de yok.cok kokuyorum.emzirmekten sogudum