[silindi] Çok guzel bir adım bizde de böyle olmuştu ya, bak senin bebiste de oluyor galiba, gece uyanmasını çözdün mu oldu bu iş. İnşallah bizimde gece uyanmalar artık olmaz. Ben hiç sağım yapmadım ya tam yapacam birşey çıktı yapamadan çıktım banyodan. Şişlik vs de olmadı beynim yandı geçen sefer 2 3 günde bakın gibi olmuştu. 😶🌫