merhaba herkese, oğlum (2aylık) atopik bir cilde sahip, yağ sürsem bile vücudu hemen emiyor kupkuruyor. Sicaklara ve yaza denk gelen bir bebek sebep olabilir mi?
Bioderma atoderm (su bazlı) nemlendirici kullanıyorum biraz iyi geldi. Saç kökleri de çok kuruyor, sürekli kuru (kabuk kabuk şeklinde) saç köklerini yağlıyorum.
Günde 1,2 defa ılık suyla yıkıyorum ve vücudunu nemlendiriyorum.
Sizin önerileriniz neler? Bebek yağı , nemlendirici, şampuan ne kullanıyorsunuz ne zaman kullanıyorsunuz önce nemlendirici sonra yağ mı sürülmeli?
Lütfen tecrübelerinizi ve olumlu yanıtlarınızı paylaşın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻