cinarinannesi2707 o kremi bende aldım görümcem önerdiği için boşuna para vermişim o kadar bi faydasını görmedim mastit olmuştum oğlum yoğun bakımda olduğu içinde sağıp süt götürmem gerekiyordu çareyi sarı kantaron yağında buldum ben sürüp üzerine bez koyuyordum ki kurumasın diye veya peçete ama sağım yapacağımda yıkayıp kurulayıp öyle sağıyordum hızlı iyileşiyo zaten sarı kantaron ile size de şifa olur inşaallah