dilaraelizasil Hanımlar buzluktan süt çıkardım hep böyle veririm emzirdikten sonra bugün çıkardığım bir ay önceki sütümdü böyle kesik kesik bi görüntüsü var bozukmu anlamadım diğerlerinde yoktu hepsi aynı koşulda sakalndı nasıl anlarım bozuksa
dilaraelizasil 456PlayerEsra her zaman soğuk suyu bi kaba koyarım saklama poşetinin içindeki sütü önce çözdürüp sonra biberonda kaynamış suya oturturum
dilaraelizasil https://imgyukle.com/i/CbFdiN https://imgyukle.com/i/CbF06R https://imgyukle.com/i/CbFAye
456PlayerEsra dilaraelizasil resimlerine baktım gayet normal olabilir bazen öyle pütürlü . Bide bebek içmiş zaten tadı kötü olsa hemen çıkarırdı yada içmezdi
blueberryyy__ dilaraelizasil çözdürme yolunuz doğru ama kaynamış suda ısıtmak yanlış. Bütün içindeki proteinleri öldürüyor maalesef kaynamış su. Ilık olmalı ısıtacağınız maksimum 50 derece olmalı
dilaraelizasil Karanirem aa evet bi dönem mastit oldum ama çok büyük bi mastit değildi o zaman böyle mi oluyor verebilir miyim yani
dilaraelizasil 456PlayerEsra hayır bunu henüz vermedim biberona doldurdum bu görüntüyü görünce geri boşalttım dibi böyle tortulu pütürlüydü bozukmu vermelimiyim anlaamdım kokusu biraz sabunumsu ama çok ekşi kötü bi koku değil neden böyle pütürlü olurki
Karanirem dilaraelizasil evet mastitken emzirmeyi kesmiypruz yani verilebilir 6 ay sağarak besledim ilk 40 gün mastittim 41. Gün mastitten ameliyat oldum sütümü her türlü vermemi söyledi kadın doğumcum
Karanirem dilaraelizasil evet mastitken emzirmeyi kesmiypruz yani verilebilir 6 ay sağarak besledim ilk 40 gün mastittim 41. Gün mastitten ameliyat oldum sütümü her türlü vermemi söyledi kadın doğumcum