rabiaturan bizim doktorumuz 1,5 aylıkken süt alerjisinden suphelendi. Mukuslu kaka, gürültülü kala, grce boyu ıkınma belirtilerimiz vardı. Ama doktor eğerki gün içerisinde çok fazla huysuzluğu yoksa, katıla katıla ağlayıp egzama dökmüyorsa cocuk bunu tolere edebilir diyip annede kısıtlamaya gitmiyoruz dedi. Tüm anlattıgınız seyler sut alerjeni belirtisi demisti. Ben de doktor cocuk tolere ediyor diyince diyete girmedim. Sabah 5te baslıyor artık gaz sancıları, önceleri gece boyuydu. Ama bu aralar mukuslu kakası inanılmaz arttı yani artık hep mukuslu kaka yapıyor. Sizce diyet yapmalı mıyım?