514 Dogumda cok ikindigim için basur oldum ..Doğumum gercekten cok zor geçtiği için hastaneye gitmek istemiyorum. 7,5 ay oldu hala geçmedi nasil gecer eczaneler reçetesiz satar mı ilacini. Cok fazla kaşıntı oluyor doğal bir çözüm de bulamadım.
mervekarasuu Evet eczaneden alabilirsin benimde aynı şekilde oldu doğumda zorlandığım için eczaneden procto glyvenol ismimde ilacı alıp kullanabilirsin benim 1 haftada geçmişti
Tubiktooo 514 kuzum bende 2 yıl çektim hergün aynıydım locafen ve anestolü her tıvaletini yaptıktan sonra o bölgeyi yıka tertemiz sonra eldiven tak mercimek tanesi kadar ikisinden de karıştır o bölgeye sür 1 hafta 10 güne rahatlarsın sabah akşam mutlaka sür ama her büyük tuvaket sonrası mutlaka ama mutlaka bölgeyi temizle sür çok rahatlatıyor aşırı hemde ben öyle kurtuldu
Anonim01 514 evde bal ve karbonat varsa bunları macun kıvamında yap ve sür. İkisinide mikrop kırma özelliği var bende de var çok iyi geliyor. Buzdolabı poşetinin üstüne bir miktar al hepsinden karıştır. Sabah akşam sür
514 Hepinize tsk ediyorum ..Bir sorayım.sizin söylediğiniz kremleri int arastiriyim yada direk eczane gidip hangisi daha çok öneriliyor onu alayım..😊