Kızlar oğlum 4 yaşına girmek üzere ikinci çocuk istiyorum ama tiroidlerim bozuk ilaç kullanıyorum bu da hamile kalmayi zorlaştiriyor bozuk olması ama ben galiba ilk gebeliğimden önce folik asit de kullanmıştım ondan sonra hamile kalmıştım diye hatırlıyorum. Kullanan olmuş mu aranızda gebe kalmak için folik asit