Her doktor neredeyse farklı şeyler söylüyor o yüzden düzenli yaptıranlara sormak istedim doğumdan önce düzenli bir şekilde alnıma botoks çenemede bir kaç kez dolgu yaptırdım hamilelik ve emzirme sürecinden dolayı 1 buçuk yıldır hiç bir işlem yaptırmadım saçlarımı bile boyatmadım ama artık kendimi kötü hissediyorum ve yaptırmak istiyorum bebeğim 8 buçuk aylık ve düzenli bir şekilde emiyor sizce bir zararı olur mu bilemiyorum kızlar ne diyorsunuz siz