pin18 bizde aynı şekil hiç sevmiyor emziremedigim Aman dışarda içiyor su çok az da olsa galiba sütten ihtiyaç duymuyor diye düşünüyorum kendimi yipratmiyorum bız su içerken ballandıra ballandıra içiyoruz ozaman bir heves edip bir çekiyor tadını alınca bırakıyor