Çalışan annelerin aldığı doğum raporu için raporum halen devam ediyor ay sonu bitecek ama bı parca yatmış sasirdim. İşyerime sorduğumda ilk 35 haftadadan 37 ye kadar aldığım iş çalışır rapor kismima aitmis
Peki şimdi raporum bittiğinde internetten hesapladigim rakam mi yatacak bu tutar içinden kesilecek mi