Kızlar Bebeğim 3 aylık oldu sizler öğünlerinizi ne sıklıkla ne kadar ölçüde veriyosunuz. Biberonu küçük boy kullanıyorum 125 cc lik acaba büyük biberona geçmem gerekiyo mu bilemiyorum bazen çok sık aralıkta tekrar veriyorum bazen iki üç saat sonrasında yeterli oluyo mu acaba emin olamıyorum. Bu arada sütüm çok az oldugu için memeyi tutmuyo biberonla mama vermeye başlayınca meme reddinden kaynaklı sütümde azaldı üç dört günde bir sağım yapıp biriktirip verebiliyorum. Beslenmesi asıl mamayla diyebilirim.