filizmom biz genelde şemsiye alıp yere örtü serip üstüne havlularımızı koyup oturuyoruz oyüzden uyuduğundada altına havluları kat kat yapıyodum yanımada müzlin örtüler alıyodum bi altına serip yatırıyodum bide üstüne örtüyodum çok rahat uyuyodu dönebiliyorda rahatça. Rüzgar konusundada bi kere başımıza geldi ondada büyük bi müslinim var bi ucunu şemsiyeye bağladım diğer uçunuda çantanın sapına bağlayıp korunak yapmıştım