Bebeğim 29 günlük. Bugün sık sık kustu ve boğulur gibi oldu. Sonra hırıltılı soluma hissettim. Evde kedim var tüğ yuttu sandım acike gittik röntgen cektiler. Acildeki doktor cocuk doktoruyla telfonda görüştü Akciğerde hafif bulanıklık var bronşit olabilir yatış yapalım dedi. Hava vericez sadece yatışta dedi. Eşim de istemedi yarın annem memlekete döniyor erkenden uçağı var. Bu bronşit tehlikeli mi? Ben evde klimayı acık tutuyordum kendimi cok suçlu hissediyorum. Bebeğime bişey olmasın çok korkuyorum