Oglum her konuşmasında veya bi konusmada önce bizi sonra kendını dusunuyor mesela ben guzelsınız dedimmi hayır anne sen babam kardesım en son ben guzelım diyor veya ne blyom sanki kendını hıc dusunmuyor bişi olsun önce szıı sonra kendimi seviyorum diyor veya önce sız yeyın sonra ben vs vs oglum oyle deme diyorum sen güzelsin veya önce kendini dusun diyorum ama yok ne olur bı öneri verin artık cokmu ozguvensız cokmu kendını sevmiyor oyle olsun istemiyorum