kızım salgından etkilendi ve süreci hızlıca toparlamak için ilaçların yanında bu önerildi bende aldım bir tatlı kaşığı verdim ve uyudu uyandığında gözü şişmişti alerji yaptı sanırım hemen bıraktım tabiki kullanmayı şuan gözü şiş henüz hastaneye gitmedim farklı bir rahatsızlık olmadığı için öksürük ve ateş vardı ama zaten bu şikayetleri vardı bunun için kullandım bu takviyeyi kullanıp benzer sorunlar yaşayan var mı acaba