ozlem270 Sevgili deneyimli anneler normal doğum yapalı 6 gün oldu. Dikislerimde yürüyünce batma hissi oluyo normal midir acaba iyileşmeye mi başlıyor muhtemelen ne zaman iyileşir deneyimlerinizi yazar mısınız
Zynp-61 Acıma batma gibi hisler oluyor dikişler 15 20 güne düşmüştü benim çok fazla yoktu temizliğine dikkat edin bir kaç güne iyileşir inşallah ☺️
bett2205 Ben de aynıyım acısı yok ama çok rahatsız ediyor 12 gün oldu benim ne zaman eski haline dönücek çok merak ediyorum hiç dikiş atılmamış gibi rahatsız hissetmediğim günlere ne kadar kaldııı😂