Kızlar dün 5.ay kontrolümüz vardı. Hem de rota ve menenjit aşılarının ikinci dozunu olduk. Doktorumuz ek gıdaya başlamamı söyledi. Kızım anne sütü almıyor 3.ayından beri. Yumurta peynir ve yoğurdu üç gün kuralıyla ver dedi. Bu sabah mercimek tanesinden birazcık büyük yumurta sarısı ve devam sütünü karıştırdım. İçine çok az üzüm pekmezi koydum. Sadece ağzında tutup dışarı çıkardı kızım. Yani yutmuştur tabi biraz da. Sonra uyudu bir saat kadar. Az önce uyandığında bezini açtım. Çişi turuncumsuydu ve çok az kan gibi bişey vardı. Daha önce hiç böyle bişey olmamıştı. Su da içiriyorum kızıma her gün az az. Doktora yazdım hemen. İdrar tahlili gerekebilir. Takipte kal,tekrarlarsa yaparız dedi. Yumurtadan kaynaklı olabilir mi bu ya çok endişelendim. Yumurta alerjisi böyle oluyor mu?