kkbb367 Kızlar gün içinde dinç olmak için ne yapıyorsunuz ya valla benim oturduğum yerden kalkmak canım istemiyor aksama kadar bos bos dolaşıyorum ortalıkta
kkbb367 uykusuzanne__ bu ara kahve içmiyorum belki ondan ama ne bileym ruhum yaslanmış sanki ya içimden gelmiyor birsey yapmak
kkbb367 feyzanuur kusura bakma canım valla nssjl atladım bende anlamadım çok özür dilerim benimde öyle uykumu alamazsam zaten çok daha kötü oluyor
kkbb367 zumzum55 bu ara kahve içmiyorum belki ondan ama ne bileym ruhum yaslanmış sanki ya içimden gelmiyor birsey yapmak
zumzum55 kkbb367 ayy yemin ederim aynıyım havadan bence 2 çocuk var uyusalar diye gözlerine bakıyorum içimde bı mutsuzluk bı yatma isteği
3kedili2bebekli kkbb367 kahve daha çok kahve ve oturmamak yoksa kalkamam çocuklarım da sagolsun oturmamdan hoslanmiyor zaten 😂
kkbb367 3kedili2bebekli ya oda bir yere kadar canım valla 1 tane kızım var ama gercekten bazen hiç kafam kaldırmıyor ya
eylulevasilan @kkbb367 Bende hep yorgunnum ya d vitamini de kullanıyorum gene ayni doğumdan sonrada herseyi unutuyorum
kkbb367 eylulevasilan evet hadı iş yapsam yoruluyorum dinlenemiyorum derim ama yok yani ama sanki tonla yük taşımısım gibi hissediyorum
3kedili2bebekli kkbb367 nereye kadar ya günde 7-8 çeşit kahve içiyorumdur anca dinç olabiliyorum benim 2 tane valla mecbur kafam kaldirsa da kaldırmasa da günü yaşıyorum genelde kaldırmıyor zaten 😂
zumzum55 kkbb367 bende öyleydim geçen senelerde hiç kalkamiyodum 2 ünite kan taktı doktor şuan 3 aydır yine kan ilacı kullanıyorum bı baktırın derim