Temmuz ayında oğlum 4 yaşına girecek hiç kuzeni vs yok gurbetteyim kendi ailem uzak eşimin tek annesi var oğluma bi kardeş çok istiyorum geçen sene ağustos gibi denemeye başladık aralıkta rabbim nasip etti ama devam etmedi kalbi durdu şubat ayında bu ay tekrar denemeye başladık ama bende olmazsa yada olursa gene aynı şeyleri yaşarsam korkusu var oğluma bi kardeş çok istiyorum ama 2 tane kistim var oğlumdan önce bi düşüğüm daha var oğlum da aşılama ile oldu bunları dşndükçe stres oluyorum böyle kayıp yaşayan tekrar hamle kalanlardan cevap bekliyorum