kitapsever_ Kızlar hesp açtım e posta girdim şifreyi girdim kayıt oldm ama onay kodu geldi e postaya gir diyor ama bana e postaya bildirim gelmiyor kaç gündür uğraşıyorum nasıl kayıt olacağım
kitapsever_ kitapsever_ uzun zamandır kullanmamıştım unuttm nasıl yapıldığını yada eskiden böyle değildi ki
minnakveannesi kitapsever_ bende aynı sorunu yaşıyorum hamileliğin başından beri deniyorum doğuracam 1 2 haftaya bıraktım bende 😃
kitapsever_ minnakveannesi ya ben kullanmıyordm burayı fln kullanıyordm ama oraya bı giriş yapın dedim herşey tamam onay kodu gelmiyor işte
hunilimomy kitapsever_ ekranin sag alt köşesinde 3 nokta var daha fazla kısmı ordan giris yapabilirsiniz
merveemutlu Bende giremiyorum happy mom’a oğlum silmiş tekrar yükledim şifre hatalı diyo maile şifre gönderildi diyo ama gelmedi ne yaptıysam yardımcı olurmusunuz