2prensesimvarcanim Bebeğim uyuyordu ve bianda ağlamaya başladı emzirdim yatırdım 10 dkka geçti tekrar aynı şekil aglayarak uyandı çokta aglıo emzirirken sakinleşio emerken uyumaya devam edio aglarken de gözü kapalı oluyor neden böle oldu bu akşam acaba sizce
Uraztos 2prensesimvarcanim diştendir muhtemelen azı dişidir hatta onlar çok zorluyor çıkacağı zaman. Daha şişlik olmadan patlamadan ağrısı giriyor bir anda bu dönemde
queenmother_ 2prensesimvarcanim 6 aylık oğlum saat 9 dan beri uyutmaya çalışıyorum uyuyor yatağa koyuyorum ağlamaya başlıyor şuan kucağımda koyduğum gibi uyanıcak diye koyamıyorum
2prensesimvarcanim Dedektifgadget ilk defa oldu böle tedirgin oldum 4 dişimiz var görünürde hiç böle olmamoştı diş çıkarırken
oylesinebiri__ 2prensesimvarcanim emzirip yatırdım biraz uyudu yine başladı ağlamaya ama uyuyor yani uykusundan ağlıyor du