kdjdkd birşey diyim mi? Bence çok kurcalama ve keyfini çıkar. Çocukta hiç birşey yok, yabancı insanlara açık değil sadece ki bence açıkta olmasın zaten. Ve bir yere gittiğin zaman rahat edersin emin ol, çocuk sadece çekingen sakin bir çocuk gibi
Benim oğlum asla durmaz, oda 4 yaşında oluyor artık, 3 aylık kardeşi var ve ben bebek arabasına büyüğü koyup küçüğü slinge bağlıyorum çünkü öyle yapmazsam bildiğin beni bırakıp gidiyor yola atlıyor falan kısaca asla zapt edemiyorum. Evet çocuğun sakin olmasından bende korkarım ama yaramaz çocuk hiparaktif çocuk çoook zor bacım çook zor