İyi akşamlar kızım 19 aylık bir kaç güne 20 aylık olucak aile binasında oturuyoruz iç içeyiz sürekli bundan kaynaklımı bilmiyorum kızımın benimle bağ kuramadığını düşünüyorum doğduğundan bu yana asla beni gözü aramıyor 20 aylık olucak anne demiyo arkadaşlarımın çocukları anne dediklerinde üzülüyorum kaynanamı gördüğünde direk kucağına atlıyo o giderken arkasından ağlıyo ama ben gittiğimde umurunda olmuyor yada bir yerden geldiğimde hiç yanıma gelmiyor bile baba dede abla abi vs diyor ama anne asla ne yapmam gerekir bilmiyorum çok üzülüyorum bu duruma sizden akıl almak istiyorum içimi rahatlattın …