Arkadaşlar benim doğumdan sonra bir göğsüm çok fazla yara olmuştu zaten silikonla emziriyordum ama acıyor diye hep acımayan tarafla emzirdim çoğunlukla da sağdım iyileştikten sonra da farkında olmadan aynı göğsümü emzirmeye devam ettim şimdi bebeğim 9,5 aylık ve akşam uyuttuktan sonra 2-3 saat emzirmediğim için çok emzirdiğim göğsüm kocaman diğeri küçük duruyor 😔 çok emzirdiğim göğsümde hep fazla süt oluyor diğerinde az oluyor 1 aydır az emzirdiğimi çoğunlukla emzirmeye çalışıyorum ama fark hiç azalmadı artık göğüslerim hep böyle mi kalıcak 🥲 emzirme bitince ne yapıcam ben 😔